Meer weten over retouren?
Geen probleem, we helpen je graag verder. Neem contact op via Whatsapp of stuur een mail naar info@egoat.nl
Meest gestelde vragen omtrent retouren
Meld eenvoudig zelf je retour aan. Ga hiervoor naar ons retouren portaal en volg onderstaande stappen.
1. Log in bij je account:
Voer in het veld *E-mail* je e-mailadres in en klik vervolgens op *Doorgaan*. Voer in het veld *Bestelreferentie* je bestelnummer in. Je bestelnummer vind je op de bevestiging die je in je mail hebt ontvangen en ziet er als volgt uit: '#1234EGOAT'
2. Selecteer de bestelling waar je de retour voor wilt indienen.
3. Selecteer een reden voor de retour en voeg een opmerking toe voor de winkel.
4. Klik op *Return products*.
Je retour aanvraag is nu geregistreerd, dus we zijn op de hoogte dat jouw pakket onze kant op komt.
5. Kies *Download Shipping Label* - Print uit en plak op jouw zorgvuldig ingepakte pakket.
Nadat het product is geretourneerd en voldoet aan de kwaliteitsnorm, ontvang je jouw terugbetaling binnen 3-5 dagen. Mocht dit termijn verstrijken, neem dan contact op via info@egoat.nl en benoem je volledige naam en bestelnummer.
Ons retourbeleid biedt klanten de mogelijkheid om producten binnen 30 dagen na ontvangst terug te sturen. Zorg ervoor dat de producten in originele staat en verpakking zijn en dat eventuele labels nog zijn bevestigd.
Bij bestellingen zijn de verzendkosten gratis. De kosten voor het retourneren zijn voor de koper.
Zodra we je geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we je terugbetaling verwerken. De verwerkingstijd kan variëren, maar we streven ernaar om je terugbetaling uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen te verwerken. Het kan enkele dagen duren voordat het geld op je rekening staat, afhankelijk van de snelheid van je bank of betaalprovider.
Toch niet gevonden waar je naar op zoek was?
Hieronder vind je meer informatie over andere onderwerpen! Staat jouw antwoord hier alsnog niet bij? Neem dan contact met ons op!