Meer weten over verzendingen

Geen probleem, we helpen je graag verder. Neem contact op via Whatsapp of stuur een mail naar info@egoat.nl

Meest gestelde vragen omtrent verzendingen

Als je op werkdagen vóór 23:59 uur een bestelling plaatst, wordt deze de volgende dag bezorgd als je in Nederland woont.

We kunnen dit garanderen door samen te werken met de beste fulfilmentpartners en gerenommeerde bezorgdiensten. Zij verzorgen het volledige logistieke proces vanaf het moment van bestellen.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer waarmee je de voortgang van je bestelling kunt volgen. Als je het trackingnummer niet hebt ontvangen of als je hulp nodig hebt bij het volgen van je bestelling, neem dan gerust contact met ons op en we helpen je graag verder.

Ook bij ons gaat er wel eens wat mis. Als je bestelling nog niet is bezorgd terwijl dit al wel zou moeten volgens de track & trace, neem dan direct contact met ons op. We zullen het voor je nakijken en lossen het probleem altijd samen op.

We staan voor je klaar.

Toch niet gevonden waar je naar op zoek was?

Hieronder vind je meer informatie over andere onderwerpen! Staat jouw antwoord hier alsnog niet bij? Neem dan contact met ons op!

Betalen

Lees meer over betalen

Retouren

Lees meer over retouren

Veelgestelde vragen

Antwoord op de meest gestelde vragen