Hoe kunnen we je helpen?

Het antwoord op de meeste vragen vind je bij onze veelgestelde vragen. Staat jouw antwoord daar niet bij? Ons team staat voor je klaar! Kom gemakkelijk met ons in contact via Whatsapp of via mail. Wij doen ons best om je dezelfde dag nog verder te helpen!

WhatsApp

Neem gemakkelijk en vooral snel contact op via Whatsapp Je ontvangt vaak dezelfde dag nog een reactie! Geef aan wat je vraag exact is, zodat we je direct verder kunnen helpen.

Mail

Ook via mail zijn wij goed te bereiken! Ook via mail heb je vaak dezelfde dag al een reactie! Probeer relevante informatie altijd toe te voegen aan je bericht. Denk hierbij aan jouw volledige naam, foto's en eventueel een bestelnummer.

Meest gestelde vragen

Meld eenvoudig zelf je retour aan. Ga hiervoor naar ons retouren portaal en volg onderstaande stappen.

1. Log in bij je account:

Voer in het veld *E-mail* je e-mailadres in en klik vervolgens op *Doorgaan*. Voer in het veld *Bestelreferentie* je bestelnummer in. Je bestelnummer vind je op de bevestiging die je in je mail hebt ontvangen en ziet er als volgt uit: '#1234EGOAT'

2. Selecteer de bestelling waar je de retour voor wilt indienen.

3. Selecteer een reden voor de retour en voeg een opmerking toe voor de winkel.

4. Klik op *Return products*.

Je retour aanvraag wordt nu goedgekeurd. Je ontvang je een e-mail met verzendinstructies. Nadat het product is geretourneerd en voldoet aan de kwaliteitsnorm, ontvang je jouw terugbetaling binnen 3-5 dagen. Mocht dit termijn verstrijken, neem dan contact op via info@egoat.nl en benoem je volledige naam en bestelnummer.

Als je op werkdagen vóór 23:59 uur een bestelling plaatst, wordt deze de volgende dag bezorgd als je in Nederland woont.

We kunnen dit garanderen door samen te werken met de beste fulfilmentpartners en gerenommeerde bezorgdiensten. Zij verzorgen het volledige logistieke proces vanaf het moment van bestellen. Bestellingen via onze verkooppartners Bol.com en Amazon hebben hun eigen bezorgbelofte. Afhankelijk van je woonplaats en het tijdstip van bestellen, is je bestelling vaak de volgende dag al in huis!

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer waarmee je de voortgang van je bestelling kunt volgen. Als je het trackingnummer niet hebt ontvangen of als je hulp nodig hebt bij het volgen van je bestelling, neem dan gerust contact met ons op en we helpen je graag verder.

Ook bij ons gaat er wel eens wat mis. Als je bestelling nog niet is bezorgd terwijl dit al wel zou moeten volgens de track & trace, neem dan direct contact met ons op. We zullen het voor je nakijken en lossen het probleem altijd samen op.

We staan voor je klaar.